25 Aralık 2017 Pazartesi

Yok kızamıyorum da, benim hatam ben izin verdim sürekli siktir edilmeme, her defasında kendim gittim bırakma çok seviyorum falan diye ağladım gerizekalı gibi, biliyom artık katiyyen asla beni sevmiyo seviyosa da bi arkadaşını sever gibi falandır yani insan olarak değer veriyordur, onun dışında benim onu çok sevmemi seviyo, bu durumu seviyo büyük ihtimalle kendisi de bilmiyodur belki ama ben de böyle bişi olsa karşımdakini çok sevmesem de hoşuma giderdi herhalde birinin sürekli yanımda olması sürekli beni düşünmesi böyle çok sevmesi beni hiç bırakmıcağını biliyo olmak falan herhalde yani, psikolojim bozuluyor hemen atıcam kendimi yatağa ağlıcam ama sınavım var 10da, uyumicam çalışıcam biraz toparlanıp, yarın eve gelince vurur kafayı uyurum ağlarım artık meyse ne, şuan bırakmam lazım bu saçmalığı, keşke beni mutlu edicek bişi olsa şimdi ben genel olarak mutsuzum zaten galiba böyle bi şey olunca taşıyo bu salak şeyler içimden yoksa bi lafa ağlamam ya nşye ağlıyım salak mıyım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder