25 Aralık 2017 Pazartesi

Ağlamaktan gözlerim acıdı temenni güzel de geç oldu biraz bi işe yaramıyor şu saatten sonra takıcağımı takmışım, insan derken düşünücek bazı şeyleri, ben orda yazdığımı yolladım sonra dedim saçmaladım gidip sileyim ama hemen gördü bi şey yapamadım, ne nefes alabiliyorum burnum tıkandı gitti ne çalışacak hırsım kaldı mutsuzluktan ölücem bir de gözlerim acıdı şişti ne yapim. Üzülen hep ben zaten bir kere üzdüm ya her seferinde yüzüme vurulsun, anneme de çok kızıyorum böyle yapan herkese kızıyorum, bir şeyi karşındakinin yüzüne vurmak için kozmgini kullanıcaksan affetme, böyleyseniz affetmeyin ya, özellikle karşınızdaki kaç bin kere anlatmışsa üzüldüğünü dalan söylüyorsa zaten onu unutmadığı için sizin istediğiniz gibi davranıyorsa yapmayın bunu, siktir git de demeyin, sonra takma bunları da demeyin bişi demeyin yani bilmiyom

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder