25 Aralık 2017 Pazartesi

Ben bana dediği nele kaldırıyorum onun ya kaç kere sinirlenişini çekiyorum alınıyorım belli etmiyorum ben bir kere saçmalamasam hemen ayrılık moduna geçiyo şaka mı bu ya ben mükemmel mi olmak zorundayım ben zaten kendim değilim istediğim bi sürü şeyi yapmıyorum yapamıyorum daha ne istiyosun ya, şunca zamandır yaptığım iyi şeylerin tek bir tanesinin lafını etmedi tek bir şey için sen de böyle böylesin olmasan olmazdı ya da bi iyi ki demedi, ama yüz bin kere şuyumu mahvettin buyumu mahvettin, sınavımı senin yüzünden geçemedim, hayatımı şöyle yaptın, işimi mahvediyosun.. Bi de işini mahvetmiş olduk şimdi.. Ben ne yıkıcı bi insanmışım ya ne boka yaramaz kötü biriymişim ne anlayışsız ne gerizekalı embesil biriyim ya yeter sal o zaman git kendi kafana uygun birini bul ç, başkalarını değiştirmeye çalışıcam diye uğraşma git okay napiyim ben itilip kakılmak istemiyorum artık hiçbir şey istemiyorum her şeyi her düşüncemi sildim okay zaten sıkılınca rahatlıkla siktir git diyebilen kaybetmekten korkmayan birine bu kadar bağlanmam saçmalık.. Kendi kendimi kandırıyorum, bi gün olucak o antalyadakş gibi dalga geçicek yine benimle Beni mi bekliyosun burda tüm gün daha çok beklersin ahjsjajah yapıcak falan, orda o laflarından sonra nasıl geldiğinde karşılamaya gittim bilmiyorum ne iğrenç laflar yedim 15 gün boyunca enayi gibi havalimanına gittim sonra yeter enayilik ya ben de kendimi düşünebilirim ben böyle kötü lafları haketmiyorum ben böyle embesil salak anlayışsız biri değilim sıkıldım bunları duymaktan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder