25 Aralık 2017 Pazartesi

Ulan şunca zamandır bi soru sormadım yok bu kız hangi dansından bahsediyo yok madem öncesinde niye öyle diyosun falan ama huyu böyle demek ki kendi dibine kadar sorgulasım ama ona bişi sorulmasın öyle kendisi gerekli görmüyosa da söylemesin, Ecemi tanıyorum diyo berkin flörtü he ya tüm kızlar berkin flörtü zaten bi ben kaldım flörtü olmayan :D Kız gidip bi kızla erkek arkadaş olamaz sevgilileri yoksa cinsellik düşünülür illa diye salak saçma scorplar çekiyo, geliyo size 31 yaral kürek falan diyo ben bunlara bi bok dedim mi? Hayır aynı konumda ben olsam ağzıma sıçar mısın sıçmaz mısın?

bana kalkıp salak diyen insan arkadaşımla olan konuşmadan üstüme yürüyo? ben bilmiyorum sanki sizin ortamınızı falan gece sabahlara kadar takıl takıl sonra uyu, kalkınca ece naptın anlat, onunla nşye konuşuyosun o çocuk niye sana espri yapıyo :D ya bırak sadece kendine müslüman bi de utanmadan kalkıp seninle ı ıh diyo bana? doğru ı ıh benimle:d

Ladin yüzünden kavga ederiz kızın iki üç ay fotoğraflarını beğenmez e niye? Ben kızıcam diye mi? :D Şimdi beğenem çok zaman geçti? ya allah aşkına saçma sapan şeyler onda da aynısı tanıyorum diye tutturduğu kızla yüz yüze görüşmesi yok çocuğun varsa da bi kere, internetten instagramdan tanışmış ben niye onca arkadaşımı sildim o zaman:D hata yaptım diye hmm arkadaşlarıma yanlıcaktım demek ki doğru:d

Arkadaşım bana argo bi şey söylese ve erkek olsa hemen engel :d ama kızlar 31den bahsetsin gelip siz erkeksiniz ya normal tabi:d

Valla feminist değilim şükür de bu kadar da etkekçilik olmaz yani:d

herkese hayırlı geceler valla, tamam iyi hoş güzel yanlarını söylüyoruz evet kimseyle alakan yok belki ama karşısındakine tutumuyla kendi tutumu böyle farklı olunca bu ayrı problem.

okay okay de bu salak hakaretleri yedikten sonra okay değil, enayi gibi hakaret ye siktir edil git senis eviyorum ya nolur beni bırakma diye ağla sonra

İstenmiyorsan siktir git, yazarsam orospuyum yazmıyorum artık canıma yetti SİKTİR GİT SİKTİR GİT yeter be bi insan kaç kere siktir edilir amk yeter gelmiyorum tamam gittim al aq mutlu ol siktirdim gittim yeter benim de gururum var ya yeter artık yeter fallafoş gibi her kızdığında siktir git nasılsa gitmicek siktir git kaç kere dedim bana böyle konuşma ciddiye almam gereken cümleleri ciddiye almıyorum insan siktir git derse bi kere der gerçekten der ben de siktirip gitmem gereken yeri bilirim, zaten var yok belli değil ordan buraya işine gelince işi düşünce gitmesini biliyor al 3 ay oldu ev boş demesem 5 ay daha görmem suratını, al ne var elimde 0, ben gizli takılmayı sfviyorum ya kimseye söylemeyek oraya buraya koymayak neyi koymayak oğlum seks dışında görüşmek istemiyorum fotoğraf falan benlik şeyler değil normal flörtlerin yaptığı şeyleri yapmam deseydin o zaman yeter ya git bu aynı tavırlarınla sana kim sevgi gösteriyosa onu bul yeter ben de insanım benim üzüldüğüm şeyler yok mu ya bi tanesini söylemiyorum bi sürü şeyin yeter yine bne siktir git oluyorum istemiyorum yeter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder