3 Mayıs 2018 Perşembe

İnsanlara dayatılan kurallar çok gereksiz problemlere yol açıyor bence, ilişkiler para iş güç eğitim hepsi istediğimiz hayattan uzaklaştırıyor bir şekilde bizi. Her şeyin bi adı olması gerektiği düşünülüyor herkesçe ve toplumda hem erkeklere hem kadınlara o kadar değişik baskılar var ki bir erkek bir ilişkide toplumca açık görülen şeylere izin verirsr krndisini geniş görmelerinden korkuyor, bir kız bunları yaparsa küçük düşmekten korkuyor. İlişki yaşanıyor fakat rahat olunsa gavatlık, sıkı olunsa kroluk gericilik olarak görülüyor. Halbu ki bunlaron hepsi birer duygu kimi kıskanır kimi kıskanmaz bunlar kimseyi bağlamaz! hiçbir duygunun da illa bir adı olması gerekmez önemli olan iki kişinin birlikte neler yaşadığıdır! Adı ilişki olunca aşkım böceğim olunca aranızdaki sadakat mı artıyor bağlılık mı artıyor hayır yanında belki ek problemler getiriyor. Sadece duygularımızı yaşamak hayallerimizin peşinden gitmek varken bunlara takılıp genç yaşlarımızda birbirimizi bulmuşken kaybetmek ya da mutsuz olmak bence çok saçma. Aşk, sevgi, dayanışma, seks bunların hiçbirinin bir isme ihtiyacı yok hiçbirinin bir çatıda toplanmasına gerek yok! Asıl olan hisler ve o an ne yapmak istediğimizdir gerisinin getireceği mutsuzlukları kabul etmiyorum artık

Ben hislerimin peşinden gittim ve açık sözlü olmaktan hiçbir zaman utanmadım, kazanacak olsam da kaybedicek olsam da en azından denemedim demicem, şuanki hayalim o ve ben onun peşinden koştum, koşuyorum ne şekilde olacağının benim için bir önemi olmadığını farkettim ben sadece sevdiğim değer verdiğim insanla güzel vakit geçirmek, eğlenebildiğim kadar eğlenmek ve ona destek olmak istiyorum. Onu üzmek sıkmak boğmak karışmak değil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder