13 Mayıs 2018 Pazar

Bugün evde bi kağıt buldum
Onun sevdiğim en ponçik yerlerini yazmışım kitabımın arasına koymuşum bi kaç da portresini çizmişim
Vaktimi ona ayırmayı ne kadar çok seviyomuşum aslında, şuan ona ayırmadığım her vakitte boş hissediyorum eksik hissediyorum bilmiyorum
Onunla konuşurken yine çok eğleniyorum o muhabbetini uğraştığı şeyleri hepsini çok seviyorum gerçekten
İnsan özlüyo tabi eski günlerini özlemiyo desem yalan olur ama onu kaybetmeyi göze alamam arkadaş kalmak istiyorsa arkadaşı da olurum sonuçta ben yine onu seviyorum ve en azından onunla geçirdiğim güzel vakitlerimi kaybetmemiş oluyorum
Belki bir daha öpemicem onu bi daha sarılamıcam falan ama onun sevgisini kalbimden atarsam içerisi bomboş kalıcak biliyorum ve ben iki senedir her gün o pıtpıtıma onu biraz daha ekleyerek şişirdiğim için pıtpıtımın yine kocaman kocaman atmasını istiyorum onun kelimeleri sözcükleri bile yanımda olsa yeter ne yapayım
Bu da bir şey benim için onu çok sevim çok değerli benim için bi insan olarak da
Ve dünyanın en cici en tatlı en yakışıklı insanı olduğu için onunla beraber olamasam da onu düşünmeyi seviyom
Ne kadar iyi niyetli olduğunu bildiğim için şu durumdayken attığım hiçbişiden de pişmanlık duymuyom ben onunla böyle eğleniyorum çünkü ve bu yönümü gidip başka hiç kimseye açamam gerçekten
sanırım bir daha kimseyle böyle şeyler paylaşamıcam çünkü paylaşacak olursam da bunu geçmişimde bıraktığım çok sevdiğim bu insana saygısızlık olarak görürüm ve ona da hep söz vermiştim hep söylemiştim sadcee sana sapık kalıcam diye o yüzden hiç sanmıyorum zaten utangaç biriyim bir de bu kadar sevdiğim birinden sonra başka kimseyle bu konuma gelemem.. cidden böyle bu ece ya yapamıcan bi daha bunları o yüzden bu anlarının tadını çıkar
sevmek tek taraflı da olda güzel bişi bence ben içimde ona hissettiğim tüm her şeyden çok mutluyum
sevgim de bitmicik tutkum da bitmicik hep onu sevicim hep de onu isticim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder