13 Mayıs 2018 Pazar

Biriyle işler istediğiniz gibi gitmiyor diye o arada başkasına sarmak ne ya, yok işte iyi gelir kafan dağılır muhabbetleri? Kafamı bu şekilde mi dağıtmam lazım? Allah aşkına başkasını severken düşünürken ne diye birine umut vereyim ben? Konu sevgilim olması ya da olmaması değil ki benim sevdiğim birinin olması, kalbimde birini taşıyor olmam asıl mesele. Kalbimde birini barındırırken onu böyle severken de istersem yalnızlıktan öleyim üzüntüden gebereyim kimseyle bu şekilde muhabbete giremem? Bunun dayatması nedir aq ne salak insanlarsınız ya, tamam üzgünüm evet kötü hissediyorum da bu kimsenin gelip beni duygusal olarak doldurmasını bekliyorum anlamına gelmiyo aq istemiyorum böyle bi şey ne saçma düşünceler? Benim isticeğim isteyebilceğim tek bi kişi var ve onun sevgisini en ufak kırıntısına kadar taşıdığım sürece de bu böyle olucak simple? Kimseye bağırıp çağırmak istemiyorum allahım lütfen sınırlarımı zorlamasın kimse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder