4 Mart 2018 Pazar

Ne zamandır hiçbi şey yazmıyodum, pek ihtiyaç duymadım çünkü, iyi ya da kötü bişiler yazmak istemiyorum buralara söylersem ona söylerim dedim öyle d eyaptım ama şuan ona bişi söylemek istemiyorum çünkü beni anlayabilcek bi durumda değil şuan. Allahım biliyorum çok fazla şeye üzülüyor ve sıkılıyor, evet bazen gereksiz yerlerden tartışma çıkıyo bu bazen benim aptallığımdan bazen onun aptiliğinden oluyo, tek bi soru sorsam bana hemen bi bok yapmışım gibi sorgulama beni diyor napıcam bilmiyorum😔 ne dediysem değiştiremiyom bu düşüncesini, kendimi her konuda yeterince değiştirdim daha ne kadar değiştirebilirim bilmiyorum ama bazen ben gerçek ben olsam, onun sorduğu şeylere bazen sıkılıp onun verdiği gibi tepki versem falan benimle beraber olmayacak gini geliyor, kötü bişi bu biliyom ama sanki onun istediği gibi olduğum sürece benimle mutlu azıcık kendim gibi davransam bana beni çok sıkarsan kaçarım ben falan diyo, hem bunları düşünüp üzülüyorum eğer benim gibi sevse bazı şeylere alışır diyorum, ama o da 26 yaşındayım nelerle uğraşıyorum diyor bana, ne diyim ki, ben de 20 yaşındayım ama 20 yaşındakilerin yaptığı hiçbir şeyi yapmıyorum nerdeyse be bunu problem etmiyorum, ama o beni probşem ettiğinde kafamda bu sorular dönüyo işte, bazen her şeyimi ben veriyorum gibi geliyor onun kendinden verdiği pek bişi görmüyorum beni affetmesi dışında, evet bu onun için zor bir şeydi ama bunun sonucunda beni kendi istediği kalıba soktu ve çok üzgünüm ki o kalıptan kafamı çıkarıcak olsam sıkılıyor bunalıyor😔 bazen benim de o kalıbın içinde sıkışabileceğimi düşünmüyor😔 ben o kalıpta mutsuz değilim nasıl bir albaryumdaki balıklar akvaryumda beslendikleri sürece mutlularsa ve okyanustan haberleri bile yoksa ben de ondan sevgicik gördüğüm içten hissettiğim sürece mutluyum kabın dışına çıkmak istemem o böyle mutlu çünkü. Ama yemimi azalttığında kafamı çıkarıp hani nerde unuttun mu beni diyesim geliyor işte😔😔

Evet kendimi haksız gördüğüm konular var ve bunları söylüyorum ama her şey değil bu, kavga etmemizin bir sebebi de onun bana verdiği cevaplar ama ben özür dilerken onun yanlışlarından bahsedecek değilim kendim hakkında öz eleştiri yapıyorum, zaten akıllı bi kafayla onun için üzülüyorlen onun için ağlıyorken onun yanlışlarını sayamam gidip ona, ben sadece kendini rahat hissediceği mutlu olabilceği bişiler yazmak istiyorum ve bunu da bana karşı kullanabiliyo 😔

Sal beni daralıyorum daralınca kaçasım geliyo demesi onkadar üzüyo ki beni, gören de sorguya çekiyom sanıcak ben iki üç soru sorunca öyle hissediyorsa daha ne yapabilirim bilmiyorum, bazen böyle dediğinde cidden salmak ve hiç ilgilenmemel istiyorum ama elimde değil onu düşünmeddn duramıyorum, denemek istiyorum bunu kendiyle başbaşa kalmasıngerekiyosa kendiyle başbaşa kalsın, cidden haklı olduğunu düşünüyosa zaten mutsuz olucağı bi şeyi zorlayamam onun için ben😔

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder