1 Şubat 2018 Perşembe

Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, çok mutsuzum ama şuanki mutsuzluğum her yaşadığımdan farklı, onunla konuşamıyorum diye üzülmekten çok duyduklarıma üzüldüm, keşke hiç dinlemeseydim o sesi gözümü kapatınca beynimde zonkluyor kim bilir yanında olsam ne olurdu cidden saçımı başımı yolardı herhalde o ses tonuyla onları söylediyse, ben de bana kızsan sana sarılırım diyorum o şekildeyken ona sarılmaya kalksam kolumu bacağımı kırar herhalde bana niye böyle yoz oembe görünüyo ki her şey, bu amına kodumun aptalı ölünü dirini sikicem anlamıyo musun yeter ya yeter yeter ruh hastası nedir senden çektiğim falan bunları duymayı hakedicek ne dedim ki ben, sadece askerlikle ya da işle ilgili orada üstüne gittiklerini düşündüm ve sordum evet duyöamışsın demek ki normalde geliyolar mı üstüne falan dedim, belki kıskandım ama kıskançlıkla ilgili bir şey demedim başta sadece bu soruyu sordum bana yüzsüz stalklarından vazgeç artık ruh hastası gibisin falan demesine gerek yok ben ruh hastası değilim cidden ama yüzsüz gereksiz bi köpeğim herhalde ki bunları inatla anlamıyorum 3 gün üst üste bu sesi dinlesem belki anca idrak ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder