22 Aralık 2017 Cuma

😒😒

Ya anlamıyorum bazı şeyleri ya, gidip sevmediğiniz aşık falan olmayı da geçtim hani sevmediğiniz insanlarla beraber oluyorsunuz, sırf karşı taraf sizi önemsiyo falan diye, sonra nasıl mideniz kaldırıyor bilmiyorum aşık olmadığım biriyle ağız ağıza durmak bile düşünebileceğim bi şey değil ki gidip kendinizi teslim ediyorsunuz, sonra gelip ona buna bana dert yanıyorsunuz...

1.si ilişkim olsun of yalnız kalmiyim diyerek kendinize zıt pıt sevgili aramanız aşırı saçma ve komik, yalnız kalınca bi yeriniz mi eksiliyo ben 18 sene yalnızdım bebekliği falan da kattım saçma ama genelde 15 yaşında başlanıyo artık böyle şeylere djcjcjkfmhv çocukluk aşkı herkesin vardır illa ama görüp beğenirsin bu kadar gidip biraz şiddet uygulayıp mutlu olursun ki benim o da yoktu sanırım ben liseye kadar falan kalpsizdim dkfkckdkkf. Neyse sonuç itibariyle boş kalmiyim şu çocuk benden hoşlanıyo biraz takılalım belki alışırım ayaklarınız midemi bulandırıyo

2.si hadi takıldınız sevgili oldunuz. Hem çocuğu sevmiyorsun hem de öyle laftan torbadan açkım mıçkım ehe ehe çok seviyorum yha xd sözleri sallamanız yine beni bitiriyor. Lan ben hayatımda şu zamana kadar kimseye aşkım canım cicim seni çok seviyorum demedim ya  yani zor bi kelime bu nasıl naber kalitesine düşürüp öyle rahat söyleyebiliyorsunuz? Hem de aklınızda başkası varken? Allah napmasın sizi ya..

3.sü bir de bu insanlarla cinsellik yaşıyosunuz.. Yok daha neler ya, "e ama sevgilim o benim" lafı var bi de :d ya bas git sevgilin de öylesine sevgilim olsun diye sevgilin o zaman sen her sevgili olduğunla bunları yaşıcak mısın zaten her ayrılık sonrası iki aya yenisini buluyosun falan:d Hayırlı işler yani..

4.sü bunu nasıl mideniz kal dı rı yor?? Ben rüyamda bazen bir başkasını görüyorum kabus gibi bir şey ya ağlayarak uyanıyorum resmen allah aşkına nasıl hayatınıza bu şekli veriyorsunuz? O aşık olmadığınız kişinin ağzı size kokuyor gibi gelmiyor mu, yaptıkları canınızı acıtmıyo mu, ben mi anlamıyorum bu işi bilmiyorum ki, ya ben kendi göğsümü sıksam canım yanıyo arkadaşlar gelip elin adamı sıkıcak mıncıracak falan bir de öylesine bir sevgili yok ya pardon bununla mutlu mu oluyosunuz siz? Nasıl çıplak falan görmeye tahammül ediyosunuz ya, hayatınızda 10 tane adam görmüşsünüz cıbıl cıbıl sonra gelip of keşke kızlığımı şu çocuğa vermeseydim o kadar acıyo boşuna çektim ühü ühü ühü...

AY CANIM KIYAMAM SANA YA :D NAPSAYDIN ONDAN Bİ SONRAKİNE Mİ VERSEYDİN:D TÜH SIRA ŞAŞMIŞ:D

O KADAR ACIYO BOŞUNA ÇEKTİM DİYO Bİ DE:D E ÇEKMESEYDİN :d Allah aşkına deli gibi sevmediğim bi insanla yaptığım her şey acı verir bana hepsi midemi bulandırır ya. Bak aşık olsaydın o an canın yanıyor olsa bile onunla birleştiğin için musmutlu olucaktın o baştaki acıyı falan götürücekti o ben napayım:d

ki 5.si sen gerizekalı mısın da özel hayatını bu kadar didik didik arkadaşlarına anlatıyorsun ya? Tamam yakın arkadaş görüyorsun da banane bunlardan? Aklında başkası varken öbürüyle sevişiyosum ve çok üzgünsün diye sana destek mi olucam? Ben sevmediğim ve beni sevdiğini çok üzüldüğünü söyleyen birine zamanında tamam bakalım dedim üzüldüm ettim ama takılmak bile can sıkıyordu ya, gün bitiyo ayrılıcaksınız hadi öpücük yok ya ne öpücüğü allahım tüylerim diken diken oluyo kimsenin salyalı ağzı ne yanağıma ne alnıma burnuma dudağıma değemez o kadar.. İnsanların ağzının bi kokusu var ve o bile beni bi metreden sonra rahatsız ediyor ya. Siz alışmışsınız böyle demek ne bileyim...

He bu söylediklerim eskiden geçerliydi, evet beğendiğim kişiler flört ettiğim birileri illa vardı ama hiç sevgilim olmadı. Belki ondan olmamıştır bilemem:d Ama biriyle sevgili olmak için beğenmek falan yetmez, sevgili olursak ne olur diye ilerisini düşündüğümde hiçkimseyle bunları yaşamak istemedim, aşık olmak istedim he olamamışım demek ki, arkadaşlarım hep dalga geçiyordu kalpsiz bu pislik çocuklarla oyun oynuyo konuşup tanışıp bırakıyo, e napim arkadaşlar sizin gibi konuştuk anlaştık tamam sevgili olalım mı diyim:D Erkek milletinin saçma sapan gelem tavırlarını, isteklerini ne diye kendi üstüme alınayım sırf bi sevgilim olsun diye:D Aşırı saçma geliyordu sevgililik olayı çünkü o zamanlar hiç kimsenin birbirine aşık falan olmadığını öylesine takıldıklarını görüyordum ve bu işler böyle yürüyo sanıyodum aşka falan inanmıyodum o yüzden yalnız ölmeyi planlıyodum dkdk hiç evlenmicem ıyyy kimseyle öpüşmicem falan:d

Ama sonra tam böyle kendinizi sıyırdığınız bi zaman bi beyfendi geliyo, başta bi akıma kapılıyosunuz hani yüzünü bile görmemişim o an belki ama konuşurken bile içim kıpır kıpır oluyo, sonra fotoğrafını görüyorum diyorum allahım bu nedir bu nasıl bişi bununla mı konuştum ben şaka mı bu falan sonra devam ediyosunuz bakıyosunuz ki başta o kadar gelmese de sonradan size kendini öyle bi sevdirmiş ki, hani ilk başta yine konuşuruz ve büyük ihtimalle konuştuğumuzla kalır diyorsunuz ama kalmıyo istedikleri de size iğrenç gelmiyo sonra onunla kendinizi düşünüyosunuz bi arada mutlu oluyosunuz, sonra bunları gerçekleştirdiğinizde beraber vakit geçirince sevginiz iyice büyüyo kocaman aşık oluyonuz öncesi sonrası hiçbi şey yok gibi geliyo ❤️ Önceden size korkunç gelen tonla şey onunla yaptığınızda en sevdiğiniz şeyler oluyo falan. Biliyosunuz ki hiçbi şeyden asla pişman olmazsınız çünkü bi daha böyle bi sevgiyi kimseye hissedemiceksiniz ve asla bir başkasına hissetmek de istemiceksiniz. Ben asla evlenmem demeleriniz böyle aynı evde uyuyup uyanıp banyodan oraya buraya gittiğinizi düşünmenizle kaybolucak her şeyi hayal ediceksiniz onunla falan ❤️

Yani ben asla hiçbi şeyden pişman olmıcam, bunların hiçbirini sana cevap olarak da yazamıcağım için sevgili pis arkadaşım inşallah bi gün böyle sevgili aranmayı bırakır da aşık olmayı falan denersin öyle bi şey çıkar karşına ne diyim. Şans tabi bence bu çevremdeki hiçkimsede görmedim üzülüyorum da ama. Benim şansım pufim onu hem çok seviyom hem de çok teşekkür ediyom beni bulup üstüme tıkladığı bi kaç şarkı fırlattığı için 😌 çok sevom onu siz böyle ağlamaya devam napalım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder