21 Aralık 2017 Perşembe

Çok istiyom böyle gece falan olunca uykum bastırınca böyle hani normalde gün içinde de özlüyorum hep ama daha masum öpim koklim sarılim gibi oluyo böyle iki üç saat izleyince onu sonra uykum da gelince pataklasın dudağımı morartsın içimde olsun ağzını yiyim koca pembiğini yiyim o mutlu yüz üfadesini görim kayan gözlerine güliyim istiyom böyle sıcacık sıcacık girsin çıksın ben de öpiyim onu arkamda olsun popomu ona dayiyim memecikten tutsun yapıştırsın istiyom :d şapşıp yaparken ağzının hohları da kulağıma gelsin böyle ooh miss gibi şimdi yanımda olsa neler yapardım bi sürü senaryo yazıyom oturduğum yerden hepsini uygulardım erkekkim benim herkülüm o omuzlarıyla üstümde gezinirken diyorum böyle bi tatlı insan nası böyle güçlü olabiliyo :d ona demiyorum a beni kaldırdın ama tutamadın çok falan yapıyorum ama pıt diye havaya kaldırıyo beni nası hoşuma gidiyo:d spor salonu açıp adını Ozy koyup ağırlık yerine kendimi vericem beni tutsun kaldırsın indirsin isterse spor yaparken başka şeyler de yapsın benim için sakıncası yok:d daha iyi çalışmış olur :d çok yicem ya ben bu salağı çok yicem çok pis bunalıma girerim bişi olursa kırk yıl hayata küserim valla ne yapıcaksam hepsini onunla yapmak istiyorum şişko tipsiz sapığım❤️❤️❤️❤️❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder