15 Aralık 2017 Cuma

Onu saçma bi cümleyle üzdüğüm için çok kızgınım kendime. O güzel pufi pufi kalbine asla laf edemem ki, ben ona aşığım nasıl öyle bişi düşünürüm. Aiık olmadığı ya da benim ona aşık olduğumu anlamadığı için yani o duygunun nasıl biişi olduğunu bilse bunları yapabiliceğimi zaten düşünmiceği için öyle demek istemiştim, asla sevgisizlikle alakalı değildi.. Sadece ben o kadar mutuszken nasıl karşımd iki üç kelimeyle cevap verip çıkıp başka şeylerle ilgilendiğine anlam veremiyorum sanki o an söylenenlere üzülmüyomuş gibi davranmasını anlamıyorum orda demek istediğim bunlardı😔 Diyemedim düzgün, üstüne gidip sevgisiz dedim o pıt pıt atan biricik ozinin biricik kalbine😔 pıtpıt umarım çok üzülmemişsindir benim pıtpıtım gibi sen de kırılmamışsındır çünkü öyle demek istememiştim ben seni seviyorum, asla da senden soğumam gözümden düşmezsin, sen benden soğuyorsun bazen ama olsun 😔

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder