31 Aralık 2017 Pazar

O kadar üzgünüm ki... Yazdıklarım için o kadar pişmanım ki.. Sen kimsin ayrılık konuşması yapıyosun olması gereken o olsa bile bir şey olsa kendini paralıcaksın benim yüzümden oldu diye yazamıcaksın yalvaramıcsksın bi daha.. O kadar çok isterdim ki bana inanmasını, o kadar boş hissediyor ki insan, içinizş açtığınız tüm duygularınızı hiçbi filtreden geçirmeden anlattığınız gösterdiğiniz kişinin, canınızın bi parçasının size inanmaması o kadar lanet ki😔 İnsanı ne bu kadar çok kırabilir ne bu kadar gücüne gidebilir bilmiyorum ama çok gücüme gidiyor😔 Bir de kavga ettikten sonra onu özleyip üzülüp, bana söylediği onca hakaret içerisinden ona söylediğim kelimelere üzülüp bu çocuk bu sözü haketmiyor diye geri yazdıklarımı nasıl gördü kim bilir okurken, en yakın aklıma gelen şey sevgisiz bi insansın dediğim, ve sonrasında pişman olduğum.. Ben bu pişmanlığımı sana anlatmazsam, sana gerçekten öyle demek istemediğimi söylemezsem bendeli yerini sana hatırlatmazzsam, eğer bunları yapmamış olsaydım seni sevgisiz biri olarak gördüğümü düşünecektin... Söylenen yanlış sözler imkan varken düzeltilmeli, sen nasıl bana ettiğin hiçbir lafın ardından öyle demek istemedim demiyorsan; ben aynı derecede senin hayatını mahvettiğimi, her işini batırdığımı, anlayışsız, dırdırdırcı, bencil bir insan olduğumu düşünüyorum. Hayatında bi yerim var gibi hissetmiyorum, yine de seni biliyorum ve belki gerçekten böyle düşünmüyordur diye avunuyorum, ağzından hiç aksi bir şey çıkmasa da...

Evet çok üzüyorsun beni, ama ben hiçbir zaman hayatımı mahvettin diyemem, benim o bir sürü üzüntüm bile bir anlık mutluluğumda unuttuğum şeyler, ama bana inanmadığını bilerek napabilrim ben, neyimi savunabilirim sana karşı, sen nasıl benim sana olan hislerimi görmezsin, senden başka hiçbir şeyle ilgilenmediğimi, sana asla yalan söylemiceğimi, senden hiçbir şey saklamıcağımı nasıl hissetmezsin ben neden bu güvenş hala veremiyorum..

İnsan güvenmediği birini nasıl sevebilir böyle bir şey imkansız

Ben değer verilmek istemiyorum, beni sevmesini istiyorum.. Sevemiyorsa da yapacak bir şey yok illa ki hem güvenip hem aşık falan olucağı biris çıkacak karşısına ama o ben değilim belli

Ben anca kendi bokumda boğulurum, bana dediği gibi. Başka da hiçbir şey yapamam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder