31 Aralık 2017 Pazar

İnsanın bir hatası tüm hayatını bok ediyor. Hatanın unutulmaması değil de, hala daha hakkımda yaşlı bi dedeyle fingirdeşen orospu kız olarak düşünülmesi, ailemle tehdit edilmek beni bitirdi. Kalkıp numarasını attı bir de gerçekten, demek aramızda hiçbir şey olamıcak hiçbi zaman. Bu kadar yüzsüzlük yapabilir miyim tekrar eskisi gibi konuşabilir miyim onubla bilmiyorım hiç sanmıyorum beni bunhnla suçlamasına her kavgada hatırlatmasına alışığım ama numarasınınattı kalkıp ve üsrüne neler sötyledi ne istiyosun o zamna benden

insan inbnmadığı birinden ne ister bunca zaman

hiçbir zaman on yıl beraber olsak da uine bana inanmıcak anndmin babama yaptığı gibi he kavgada bana bunu sunucak kendimddn iğrendiricsk beni

bsni gerçekten sevmiyo seviyo ols insan sevdiği insana bunltı diyebilir öi yehdit edebilir öi böyle iğrenerek konuşabişir mi

benimle ilgili içindeki gerçek düşüncdsi hep bı plıcak

hayatında olmamın hiçbif anlamı yok

bi buçul denedit uğraşıp bi su damlası kadar kazandığım güveni de kaybettim dün

yine hiçbi ley kalmafı elimde inanmaya daif

insan yanlış yapmadan öğrenemiyo ben bir yalanın böyld sobuçlanaczğını düşünmedim, saddce sırf bdnddn kat be kat büyük olan insanlara nasıl iyi yaklaşıyosam öyld yaklaşmaya çalıştım ingilizce bu iyiyim ya sen diyd sormak da aynı cümle iyiyim ya siz diyd sormak da hiçbir zaman sen diye bile hitpmetmedim hiç böyld olucağını füşünmsdim deli dolu bi dede olarak göfmüştüm kdşke göfmsssydim ofospu çocuğu sübyancı mahvetti hayatımı hiçbi zaman mutlu olamıcam inşallah gebermişsindir,

beynimi sikiyim keşk çe başından söylessydim keşke yalan söylwmessydim konuşmayı kendim atsaydım korkmayıp utabmayıp da şuan bu dufumda. olmasayzım

ama oldu ve düzelmiyo

böyle bi ilişki yok benim burda hiç yerşm yok

sığınmaya çalıştığım o azcık güveni de kaybettim karşımda yine bana karşı saygısı güveni olmayan boş bi duvar olucak, sarılsam huzurly hissetmem öpsem öpemem sevsem sevilmediğimi bilip acı çekicem

o yüzden bu yılla beraber bunu da bitiricem çıkıcam hayatondan , yazmıcam olması gereken bu. O da gidip birine güvebmeyi sevmeyi hak ediyo

geçmişteki hata yüzünswb gelecekte ona hiçbir hata yapmıcak olan birinş kaybetti umarım yeni tabışaxağı kişi bu hatayı önceden yapmıştır da güvenmeyi öğretir ona yeniden, ben öğretemiyorum çünküb

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder