2 Ekim 2017 Pazartesi

Ölücem

Gece erkenden yattım, yarın bize gelecek diye hemen uyuyalım da hemencik sabah olsun vakit kaybetmeyelim istedim. Yattım yatağa, karnımda öyle bi his var ki, öyle bi heyecanlanmışım ki kıvrım kıvrım kıvrılıyorum. Daha önce de oldu bunlar ama bu sefer o kadar çok özlemişim ki onu uyurken bile zamanı geçiremedim resmen. Sabah kalktığımda hala kelebek çiçek böcek geziyordu karnımda ben biliyorum ki onu göreyim üstüne atlayayım geçicek o garip şey. Ya geldi suratı öyle tatlı ki, tipi öyle güzel ki, öyle sevmelik bir şey ki kalbim pıtpıtpıtpıtpıt dışarı çıkıcak sanıyorum böyle o evde dolanıyor ben arkasından dolanıyorum sarılınca bırakmak istemiyorum o kadar güzel kokuyor ki, ona sarılınca boynuna gömiyim burnumu orada yaşayayım istiyorum ama sonra da hadi yeter suratına da bak biraz diyorum sonra ağzı, gözü, burnu... Allahım nasıl seviyorum onu öyle gördükçe diyorum ben sürekli bu salakla birlikte olmak istiyorum, onu öperken bi şey akıyo gibi oluyo içime sıcacık oluyo boğazım zaten o da o kadar sıcacık ki ona sarılırken her yerine değmek istiyorum. Onun hem boynuna yatıp uyumak istiyorum, hem de kalkıp suratına bakmak istiyorum öpmek öpmek sarılmak sonra yine öpmek sürekli öpmek koklamak istiyorum. Hiçbir şekilde yetmiyor, oturup bana bir şeyler anlatırken gülüşü, konuşması öyle hoşuma gidiyor ki onu dinlemek yerine izlemek istiyorum sadece ama dinlediklerine de önem veriyorum hayır en ince ayrıntısına kadar da dinlemek aklımda tutmak istiyorum bir yandan. 

Onun o ellerini alıp sevmek istiyorum, parmaklarını tek tek öpmek istiyorum ama bir de bunu yaparsam garip hissediyorum ama aslında içimden geçen o an onun her yerini öpmek, bir insan birini öpmekten nasıl böyle zevk alabilir, birini öpmek bir insanı nasıl bu kadar mutlu edebilir? 

Onu öpmekten koklamaktan aldığım mutluluğu aynı şekilde de o beni öperken alıyorum, tükürükten, ıslaklıktan, öpülmekten tiksinirken onun ağzının altında olmak beni dünyanın en mutlu insanı yapıyor o an. Aslında canımı acıtacak şeyler yapsa bile o acıyı hiç hissetmiyorum öyle bir dünyaya giriyorum ki sadece güzel şeyler hissediyorum, onunla yaptığım her şey, her saniyem kalbim patlayacak gibi oluyor. 

Şuan bunu yazarken diyorum nasıl seviyorum onu, ne zaman bu kadar sevmişim, neyden dolayı böyle sevmişim ama hiç farketmedim. Ben onu seviyorum sanarken her gün her gün gittikçe aşık olmuşum hayır daha fazla ilerleyemez dediğim günden bu yana bile üstüne kaç kat daha eklemişim. Yaşadıkça ondan sıkılmak yerine, yaşadıkça daha da çok seviyorum. O hiç alışabileceğim, her gün yan yana olsam bile tamam bu gün seni öpmesem de olur diyebileceğim biri değil benim için, onun sıcaklığını her saniye hissetmek istiyorum, yan yana olsam da asla ikinci bir koltuğa dahi geçmem o istemedikçe, rahatmışım değilmişim umrumda değil tenini, tipini, kalbini, salaklıklarını öyle çok seviyorum ki, şuan düşünürken bile mutluluktan ağlıyom allahım ya of çok seviyom. ÇOK SEVİYOM ÇOK ÇOK ÇOK bunları ona demek istiyorum ama karşıma gelince dilimi yutuyorum, çok utanıyorum, seni seviyorum diyicem en azından diyorum onu bile seni sevom.. gibi kestirip atıyorum, yapabildiğim tek şey içime sokarcasına sarılmak o an demek istediklerimi düşünmek oluyo :( Allahım lütfen onu ne kadar sevdiğimi bilsin, hissetsin. Ben hiç onsuz kalmak istemiyorum çok korkuyorum bazen lütfen ileriki zamanlarda da o da benden bişi saklamasın ben de. O da bana güvensin lütfen ben de ona. Saçma sapan şeyler yüzünden kavga edip çok üzülmek istemiyorum ben çok seviyorum onunla beni hiçbir şey onun gibi mutlu edemez lütfen ben de onu mutlu edebiliyim ya amin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder