30 Eylül 2017 Cumartesi

İm-dat!

...Şuan odamda kucağımda laptop ile oturuyorum ve video falan izliyorum. Yapacak pek fazla bir şey bulamıyorum çoğu zaman. Aslında yapacak bir şey bulsam da sürekli bölüyorum bunu kendi kendime. İçimde öyle bir sevgi birikiyor ki, sabah kalktığımda başlıyor ve her saat kat kat artmaya devam ediyor. Akşama doğru kalbim alabildiğine şişiyor böyle içimde çiçekler böcekler oluyor. İçimden durmadan sevgimi haykırmak, onu mıncıklamak, ona kocaman kocaman sarılmak, koklamak öpmek yemek bitirmek hatta böyle sadece karşıma alıp bakmak, saatlerce uyurken onun karşısında oturup izlemek, sakallarına parmağımı sürtmek, parmaklarıyla oynamak ve daha yazdıkça aklıma gelen onlarca sevgi gösterisi pıtırcık ve iğrenç şeyler geliyor. IY ALLAHIM NE KADAR VICIK VICIK BİCİK BİCİK BİRİ HALİNE GELDİM BEN YA, NAPTIM DA BÖYLE OLDU??

Kendimden tiksiniyorum bazen ya kendi kendime kusucam, yazma çocuğa lanet planlarını sevgimle boğucam diye korkuyorum:(

İyi ki var, keşke burda olsa da bunu yazmak yerine onu mıncırsam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder