19 Aralık 2018 Çarşamba

Kıskanıyom üzülüyom ama bazen de diyom iiiiiiyki kıskanıyorum çünkü durup diyom ki aaaa sanane çok saçma ama sonra da diyom işte sevgicik böyle bişi... keşke hep böyle tatlı tatlı sen karıştırma dese yani çok hoşuma gitti böyle demesi neden bilmiyom ama sevdim :Ddd  bazen çok oduncuk biri oluyo ama içinde yumşacık bi kalbi var eminim ki birini çok severse dünyanın em tatlı en düşünceli partneri olur içinde öyle tatlı mı tatlı biri var kendi de göremiyo belki ama arada göz kırpıyo böyle görüyom🤓 kimsenin onun özeline karışmasına gerek yok çünkü o dünyanın en dürüst erkeği olabilir bi de babacım.. babacım seni de seviyom ama oziyi de seviyom bi gün yanlışlıkla bunları okursan küsme bana jjdjxjx damarlarında adam gibi adamlık kanları akıyo bazen karşısındakimi üzmemek için ve kendisine karışılmasını istemediği için pembik minik şeyler salladığı oldu belki ama hiç yalan gözüyle bakmıyom onlara çünkü beni rahatlatmak için söylediğini biliyorum anlayabiliyom onu neyse öyle işti seviyom ben napim.. çenem düşüyo böyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder