20 Ağustos 2018 Pazartesi

Allam rüyalarıma engel olamıyom onu çok özlediğim için sürekli onu görüyom ve o kadar tatlı ki sanki gerçekten öpüyom gerçekten sarılıyom gibi geliyor sürekli uyumak istiyorum ki onu öpebileyim. Onunla sevişmek istiyom öpmek istiyom beni öpmesini o kadar çok özledim ki.. O sıcaklığını ateş ateş vücudunu göğsünü, sırtını o kadar seviyom ki.. İçimde olsun istiyorum canımı acıtsın istiyom onun canımı acıtması bile ne kadar zevkli nasıl anlatim ben, onun ağırlığını üstümde hissetmeyi, beni tutmasını çekmesini çok özledim nerdeyse 10 ay olucak hiç bu kadar uzak kaldığımız olmamıştı zaten ara sıra oluyo ama bu sefer çok özledim, onu tüm gün öpmek istiyom pipiyi yaliyim istiyom teninin tadını özledim kokusunu özledim her yerini yicem onun

SENİ YEMEK İSTİYORUM
seni çok özlüyom :(
beni yemeni istiyom :(
İçimde olmanı istiyom içim seni istiyo içim ozi ve pembiğini istiyo 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder