27 Temmuz 2018 Cuma

Uykudan uyanınca attığı o fotoları çok özledim, onu öyle gözleri kapalı horul horul düşünmeyi o kadar seviyordum ki... Uykudan uyandırırken o boğuk sesinin tatlılığı o ayıcıklığı peki.. Koca ayı keşke yanında yatabilsem keşke onunla bir yerlere gidebilsem o kadar istiyordum ki buu, nerdeyse 2 sene bu günler için beklemiştim ve sonunda yasa çıktı rahat edicek derken artık beraber değiliz.. Tüm hayallerim içimde kaldı öylece.. Onun ne kadar sinirli ne kadar kıskanç biri olduğunun farkındaydım ama onunlayken mutlu olduğun kadar hiçbişi mutlu etmedi beni. Benim pufim biriciğim elini kolunu sevdiğim o kadar çok özledim ki onu öpmeyi koklamayı onu içimde hissetmeyi nefesini hissetmeyi çok özledim, onunla yaptığım her şeyi konuştuğumjz her şeyi çok özledim, banyodan çıkınca hiç parfüm falan sıkmadığında o teninin mis gibi kokusunu o yumuşacık kadife gibi boynunu nasıl özledim ya ona ait her şeyi çok özledim 😔 keşke o da beni özlese keşki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder