11 Mayıs 2018 Cuma

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨🐻✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Ya onun içini görebilmek isterdim, o yaşadığı bunalımların hepsini söküp almak isterdim tüm problemlerinden nefret ediyom bu kadar iyi kalpli bi insan neden mutlu olamıyo neden her tarafında problem oluyo allam ya o kadar neşeli o kadar çocuk ruhlu bi insanı neden üzüyo bu hayat üzülmesin o ben üzülim onun keyfi yerinde olsun artık gitsin tüm problemleri işinde istediği yere gelsin hayalinin peşinden koşarken önüne engel çıkmasın allahım artık nolur bırakın pırıl pırıl parlasın pufim çünkü parlar o etrafına enerji saçar harika biri ki

Kendimde de ne çok hata gördüm insan kaybetmeden anlayamıyormuş demek, kıskançlık duygusu senden nefret ediyom sen kötü bi katilsin sevgileri katlediyosun uzak dur benden, gerçekten çok saçma iki kişi birbirini seviyosa tabii ki kıskabır engel olamaz ama bakınca aslında kıskanacak bişi yok ortada, evet çok yakışıklı herkes ona bakıp diyordur AY BU NE YAKIŞIKLI Bİ ÇOCUK diye gözlerinden kalpler çıkıyodur hepsinin ya da bana öyle geliyo belki bilmom ama her şeyi mükemmel görünüyo gerek düşünceleri kafa yapısı hisleri duruşu davranışı dış görünüşü her şeyiyle hayalimdeki beyaz atlı prens im o benim ama herkül olanından öyle cılız değil güçlü de 😏 salın artkk bebeyimi ya ama ben hissediyorum ve biliyorum da öyle bi gelcek ki o tüm herkes şaşırıcak hadi canım ne ara böyle yükseldi bu çocuk dicekler o zaman ben çıkıp dicem biliyodum işte diye🙃 umarım bunu söylerken hala onun yanında olabilirim

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨🐻✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder