24 Mayıs 2018 Perşembe

Bu adamı sevmeme engel tek bi neden yok ister kızgın olsun ister dünyanın en kosotlayıcı insanı olsun hayatıma o şekilde yeniden girsin veya girmesin böyle bir insanı sevmemek elde değil neden mi diyonuz size bi kaç neden sıralim

Harika bi gülüşü var
İlgilendiği konuları çok seviyorum
Görüşlerini çok seviyorum
Harika bi zekası var
Konuşmasına bayılıyorum
Sesi dünyanın en güzel sesi 😋
Kocaman bi kalbi var
İnsanları düşünmesi yardımsever olmasına aşığım
Çok yönlülüğüne bayılıyorum
İstediklerinin peşinden koşuyo
kendinden hiç ödün vermiyo ne konuda olursa olsun ben de dahil:/
kızdığında farketmese de çok tatlı oluyo
tabii ki kötü özellikleri var ama onu ozan yapam her şeyi çok seviyorum
hep sevcem onu bu bi şaka değil:d
öylesine söylenmiş bi söz değil
çünkü onu sevmeyi bitirmem için hiçbi neden yok o her zaman rn çok sevilmeyi hakedicek insanlardan biri çok nadir bi parça o
Pırlanta 😋

Onu çok seviyorum o beni sevmese de, çok aşığım şimdi söyleyemesem de
❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder