4 Nisan 2018 Çarşamba

😔

nasıl uyuyabilirim ki kafamı yastığa koyduğumda o yakışıklı suratı bana doğru gülerken, kollarını açmış bana sarılıyorlen, yanıbaşımda uyuyorken, onu göğsümde uyutup sakallarını dudağını okşuyorken.. Bunlar gözümün önünde gidip gelirlen nasıl uyuyayım.. Rüyalarımdan nasıl uyanayım da gerçeklerle yüzleşeyim.. Keşke her şey gözümü kapattığımdaki gibi olsa 😔 Keşke şu mis kokun gerçekten boynundan koklayabileceğim bişi olsa 😔 Sana bir kere kocaman sarılabilsem bırakmasam ama sen de bundan rahatsız olmasan beni sıksan 😔 kemiklerimi kırsan hiç konuşmasak ama o an sarılırken barışsak 😔 seni ne kadar özlüyorum ama ben salak köfte benim sensiz hiçbir şeyden keyif almamın imkanı yok 😔 içim hep üzgün yalnız kalsam da sana bakınsam mutlu konuşmalarımızı okuyup ağlasam diye dolanıyorum seninle yeniden konuşuyormuş gibi hissediyorum 😔 şuan sana bunlarınyazmamak için onkadar zor tutuyorum ki kendimi, seni arayıp yanlış aradım pardon demeyi ama o arada beş saniye de olsa sesini duymayı 😔 kalbimi aldın gittin ben napıcam böyle😔 neden hala seni yanıbaşımda gibi hissediyorum 😔 ben sana çok alıştım ama olay alışkanlık değil ben seni çok seviyorum nasıl öpmek isterdim seni hiç konuşma hiçbişi deme sadece sarılıp öpiyim isterdim bi daha öpemicem belki seni 😔 keşke daha çok öpseydim daha çok sevseydim😔 boğazım acıyo ağlamaktan allahım sen ona benim onu çok özlediğimi hissettir rüyasında güzel bişiler görsün lütfen 😔allam eğer o da üzülüyorsa tabi😔

Güzel uyusun iyi geceleri olsun 😔

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder