24 Ocak 2018 Çarşamba

Ya böyle kızıyorum sinirleniyorum sabaha kadar ben uyuyorum o arkadaş grubuyla eğleniyo falan ve bi kızın başka arkadaşı yoklen yanında dört erkekle o saatte oyun atması falan sabaha kadar garip bence bilmiyorum sevmiyorum hiç böyle şeyleri o da olsa benim için o da hoşlanmazdı eminim ama bişi de diyemem kavga çıkar boşuna işte öyle üzüldüğm sinirlendiğim için tavırlı gibi oluyorum ama görüntülü arayınca o salak tipini görünce birden hepsi geçti ya bunlara sinirlenmek de istemiyorum çünkü sinirlenince yanlış konuşucam kavga edicez diye korkuyorum zaten karşı cinsle ilgili bişi dediğimde hemen köpürüyo ama sanırım ben şeye üzülüyorum böyle ben ona yazıyorum o oyunda ama ben onu beklerken başka bi kız onunla sesli konuşuyo istediği an cevap alıyo falan böyle beklerken garip hissediyorum ondan erkek kankileri böyle kırk dk yazmamazlık yapmadığı sürece böyle bi düşünceye girceğim kişiler değil tabii ama kız olunca kıskanıyo insan.. İlla başka bi açıdan gördüğüm bi kız olmasına gerek yok arkadaşı olsa da kızın tivitleri fotileri falan bana itici geliyosa kıskanıyorum yani çünkü böyle biraz göstermelik gibi bi tarzı var:/ ve o tipte kızların her erkek için düşüncesi çok güzelim bana bayılıyorlar oluyor biliyorum doğal olarak :pp hiç rahatsız olmadığım arkadaşları var çok da güzeller ama düzgün insanları neden kıskaniyim ki? Ben labali, kendini çok yüksekte gören ve her erkeğin elinde olduğunu düşünen buna yönelik davranan kızlardan cidden hiç hoşlanmıyorum eskiden de hoşlanmazdım. Ama bunu erkekler uzaktan bakınca anlayamaz tabii, onun için böyle davrandıklarını bilemez🤷🏻‍♀️ Nasıl bizler erkeklerin neden öyle böyle dediğini aslında ne düşümdüklerini bilmiyosak onlar da bilmez işti..

Neyse ya bunu yazmak için girmemiştim buraya ben köftemi özledim ve onu taciz etmeme kararı aldığım için buraya dökülmek istedim 😌 Onun o salak sesi salak pembik pipisi eli kolu suratı saçları sakalları hepsini yerim ❤️ of ve oh diyişini yerim böyle kamerada onu görünce şıpşıp damlıyorum hemen o söylemeden önce o gözle de bakmadım ama yine de şıpşıp oldum bilmiyorum hormonlarım direkt uçuyo ona doğru ben istesem de istemesem de herhalde 🙂 yerim onu çok seviyom salak salak hareketlerini o kalın alt dudişini gözlerini kaşlarını salak buruncuğunu❤️ Öpmelik boynunu yerim artık zaman geçse bize gelse de sevsem o da sevse beni çok özledim ❤️❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder