16 Ocak 2018 Salı

O kadar çok özlüyom ki ağlayasım geliyo ya hani bi yerden spnra öptüm oh öp sevdim sev demek bile üzüyo çünkü anca yazıyoz zaten icraat yok öpemiyom hani falan modunagiriyorum niye böyle oluyo ya, illa sevişek de demiyom tamam ne kadar yakınlaşırsam o kadar mutlu olurum ama sarılmak öpmek bile çoook uzak böyle hatırlayamıyom nerdeyse artık☹️

Bazen diyorum ben bile böyle hissediyosam o neler hissediyodur yani tabiyki seks sadece erkeklere değil ama ben kendi adıma normalde pek esmicek bi şeyi şuan bu şekilde özlüyorum, belki ben kendi kendimi tatmin edemediğim için falandır dicem ama öyle bişi değil ben zaten kendimi hiçbi zaman tatmin edemmeişim ki tek başıma olmuyo beceremiyom demek ama ben onu özlüyom yani o özel anı böyle içinde kaybolim falan hiçbi şey düşünmiyim onun o sıcaklığı ateşi beraber hızlanalım yorulalım pata pat falan sonra sıcacık pipisinin mutluluğu beraber alev alalım istiyom onu özlüyom.. İşte ama o bi erkek olduğu için içinde tutamaz onları zaten çok kolay onlar için ve ben böyle olduğu için bazen kendimi yetersiz hissediyorum ya😔 Evet saçma ama o açıdan ona hiçbişi veremiyorum çoğu zaman😔 halbu ki sürekli de istiyorum özlüyorum ona rağmen olamıyo😔 ne bilim çok üzülüyom böyle şeylere ben nasıl hissettiklerini de bilmiyorum tabii ki bi kız olarak ve orda burda genelde yazılan şeyler hep aynı e 😔 bilmiyom buna neden üzüldüğümü ama elini bile kıskanıyorum onun yetersiz hissediyom elimden bişi gelmiy ama😣

çok özlüyorum onu hayatımın en güzel anları cidden sapıklık değil ama onunla birleştiğim anlar, yalnızken onu sadece boynundan öperken bile biraz sonra nefes nefese ağız ağıza ya da elleri vücudumda o benim içimde olucak onu bilerek öpüyorum hepsinden aşırı keyif alıyorum hiçbi sınırım yok ona karşı isterse pamuk gibi yumuşak olsun isterse döve döve sevsin komple onun olayım böyle o mutlu olsun sonrasında keşke böyle yapsaydım demesin içinden be geliyosa yapsın ben onu öyle görünce o gözlerindeki alev toplarını görünce hiçbişi umrumda olmuyo ne acı ne sızı sadece onu çok seviyorum ve daha çok yapsın istiyorum bayılcak gibi oluyorum ama bayılsam da kollarında bayılcam aman ne olur diyorum akıyo böyle içime içime nefesinin değişmesi bile o kadar tahrik ediyo ki beni onu öyle içime almak istiyorum ki parçalanalım parçalasın parçaliyim istiyom çok alevleniyom onu çok seviyom çok aşığım çok bayılıyorum herkülüm benim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder