5 Ocak 2018 Cuma

Kıyamam birinin özellikle de çok çok sevdiğiniz kişinin sizden bişi sakladığını düşünmek çok kötü çok zor bişi, bazen ben de düşünüyorum yani tabii ki bunu gerektiricek hiçbir şey yapmadı ama hayatında olan bi kaç şryle ilgili bana yanlış bilgi vermesi falan ona göre kendi yaptığında yalan kategorisine girmeyen ama benim o gün öğrendiğimde telefonda bana bağırarak söylediğinde bi de haklıymış gibi davrandığo falan filan bişiler ve o konuyla ilgili bişiler düşünmüştüm asla onun algıladığı gibi değildi tabiy ama öyle işte en azından gerçekte tanımadığını biliyordum diyim.. ve böyle çok sevdiğiniz birinin sizden bişi saklaması falan çok üzücü o yüzden ondan bişi sakladığımj düşündüğünde çok üzülüyorum..

Biliyom ki onun o güzel aklına bunlar geldiğinde daha önce yaptı şimdi de yapar düşünceleri falan geçiyo😔 halbu ki yanlış bi daha asla yapmam ama o bunu bilmez tabi benim bi sözümle buna inanamaz 😔 böyle sakin sakin sorması hoşuma gidiyo ama üst üst tekrarlayınca üzüldüğünü kafasına taktığını görüyorum koşup öpmek sarılmak bacaklarımı dolamak istiyorum onu oracığa yatırmak istiyorum😔

Çok seviyorum bu slk çocuğu ben hem aşırı şefkatle sevmek sadece öpmek koklamak ve tüm gün sarılmak istiyorum hem de tüm gün zıp zıp yapmak istiyorum onunla bilmiyorum ikisi de çok ağır basıyo hem aşığım hem de sapığıyım işte haklı galiba😒

Bilmiyorum ya onu nasıl rahatlatabilirim gerçekten bilmiyorum, annemle yaptığımız gibi gözlerinin içine bakıp hayır canımın içi hiçbişi saklamıyorum senden diyesim geliyo valla .. sonra da öpesim.. öyle olsa inanırdı herhalde öünkü bu yöntemle hiç kimse sevdiğine yalan söyleyemez 🐷 gerçi benim böyle yöntemlere ihtiyacım yok ozi için, insan zaten böyle çok aşık olunca yalan söylemeye kıyamıyor ki onu kandırmak asla yapmak istemiceğim bir şey, onu üzeceğini bildiğim tek bi hareket bile yapmam umarım bu içindeki his geçer allahım sevgimi şefkatimi onun şişko kalbine ilet gece gece üzülmesin pls

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder