2 Ocak 2018 Salı

Ya çok mutlu oldum salak yeni flört eden slklar gibi iki dk sesini duyunca heycanlandım kızardım bi sürü mutlu oldum allam yicem ya ❤️❤️❤️❤️❤️ çok bişi istemiyom allam, yani tabi aslında istiyom da bu kadarı da yeter azcık sesini duysam da yeter, uyandırınca duyuyom evet ama böyle arkadan klavye sesi falan gelince ilk konuştuğumuz zamanlar geldi aklıma 😋 nerden nereye hiç tahmin etmezdim böyle olucağını, nasıl seviyodum kulağımda telefonla uyuyakalmayı ninni gibigeliyodu oyunda saydırdığı şeyler bile djdjdj biriciğim benim o zamanlar ne değişikti hepsi çok değişik geliyodu bana fotoğraflar telefonda konuşmak bu kadar çok içl idışlı olmak sürekli yazışmak falan 😋 çok hoşuma gitti bu salak kapmış gönlümü hepsi aklıma geldi çok mutlucuk oldum çok seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder