12 Ocak 2018 Cuma

Ay insanlardan salak salak hikayeler dinleyince sevginin nası güzel bişi olduğunu anlıyorum mutlu oluyorum😌 İnsanlar çıkar için menfaat için mutsuz oldukları kişilerle beraber oluyorlar sonra etrafta daha iyisini görünce ikilemde kalıyorlar, bilmorlar ki böyle salak saçma ilişki içine girmeseler etrafta asla karşındakinden daha iyi birini göremicekler ne iç olarak ne dış olarak 🤷🏻‍♀️ bi de bunun saçma olduğunu gerçekten sevip öyle bi ilişkiye başlasalar aşık olsalar asla böyle bişi olmıcağını söylediğimde filmlerde olur o anca diyolar ok tm diyorum sjdkfjfkkf aynen çünkü anlatıcak bi şey yok eskiden de biri bana anlatsa inanmıyodum anlamıyodum ben de anlatsam kimse anlamıyo💩 ama bunu anlamak bilmek mütiş bişi hayatımda bundan daha güzel bi duygu yol ne sevilmek ne kıskanılmak hiçbiri kocaman kocaman sevmek kadar güzel değil tabi sevilmek de çok güzel ama ben böyle sevmeyi daha çok sevdim😌 tabi böyle sevildiğimi hissetmeseydim böyle sever miydim bilmiyorum orası kısır döngü ama karşılıklı güzel bişi işte umarım aşkın ömrü şu kadardır bu kadardır tatavataları da yalandır da okulum bittiğinde de aşık olurum hep aşık olurum tüm istatistikleri sallar yıkar geçerim😌

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder