19 Aralık 2017 Salı

Yav çok şaşırıyom kendime ben ne alaka kıskanmak ne alaka ya arkadaşlarıma sevgilisi benimle onunla bununla yakın olduğu için kıskandıklarında kızıyordum ya kankim o benim diyodum ama bırak yakın olmayı falan böyle bi cümleden falan kıskanıyom hani kıskanıyorum diye trip mrip yapamam ama böyle içim gıcıklanıyo 🌝 hmmm demek öyle hmm oluyom 🌝 baya kıskanıyom aslında şaka maka he töbe estafurullah ya kendine gel kızım hiç hoşlaşmam böyle şeylerden he.. Ama napiiiim nası kıskanmim bana çok tatlı çok yakışıklı geliyo göz koycaklar sanıyom onların gözlerini oyarım top gibi sektiririm gözlerini 🌝 hdkdjdkf hayır ooo çok yakışıklı deseler kıskancam kızıcam ama gelip böyle mal mal yok göbek yok şişko ya sen kim köpeksin ya sensin şişko düdük makarnası seni dilin sıcak kahvenin içinde kalsın tamam mı..  o benim şişkom ben ona şişko derim çünkü onun kalbi şişko gözleri şişko dudakları şişko pembiki şişko sizene kimene 😤😤😤 benim sinirlerimi hoplatmayın sonra buralarda şizo gibi kendi kendime konuşup mutlu oluyom döverim herkesi😤😤 zaten mıncırmak istiyom yalayıp yutmak istiyom hep öpmek yemek bi sürü sarılmak istiyom enerjimi bunlara mı harcim size mi hm😤

Salak pufi de kıskanıyom kıskandım dıt dıt lafı duyunca sinirleniyo küplere biniyo onu da elini kolunu bağlayıp öpcem slk o 😤 burnumdan solutturuyonuz beni 😤 slk çocuk tipsiz ayıcık neler açtın başıma napon böyle bana 🐣🐣🐣🐣 yumuşadım iki üç kelime ondan bahsedince bakın dengesiz miyim neyim🐣 yerim🐣

Kıyamıyom ona neyse dengesizlikten değil tabii ki, uyuyo şimdi horul horul o napsın😋 Güzel uyusun mutlu uyansın amin diyip kapatıyom şarjım bitmesin sabah sabah🖐🏼

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder