17 Aralık 2017 Pazar

Küs kalmayı bırak böyle azıcık garip olsa aramız çok mutusz oluyorum ona bağlıyım resmen ya çok seviyorum onu! İnsan hayatına sonradan dahil olan birini nasıl bu kadar sevebilir, sanki ondan önce boşa geçmiş zamanım gibi geliyor, keşke uzaktan da olsa tanısaydım her halini görebilseydim hep yanında olabilseydim diyorum. 20 yıllık hayatımın en güzel en tatlı anı otelde sabah uyandığımda, ilk önce ya sarılarak yatmıştım uyurken düz dönmüşüz sarılık uyuyamamışız diye 3 5 saniye üzüldükten sonra elimi kendi göbişinin üstünde onun pufirik avcunun içinde gördüğüm sonra böyle elinin sıcaklığını elimde hissettiğim andı🐷 O zamana kadar beni ne kadar affetmiş olsa da böyle bişi olucağı aklıma gelmezdi ama o uyurken elimi avcunun içine bilmeden de olsa alıp göbişinde öyle ellerimizin kalması benim uyanınca onu görmem hayatımın en tatlış anıydı, sarılsak öyle mutlu olmazdım belki de. Daha hala da elini tutmaya çekiniyorum böyle vericeği tepkiyi falan kestiremiyorum ki, dışarıyı geçtim evde bile çekiniyom bilmiyom öyle hissediyorum yoksa hiç bırakmam tuttum mu koparırım valla uhularım kendi elime ki, işte arada böyle eline bakim oarmaklarına bakim ovim falan ayağına mıncıklıyom napim ya yazık bana o duyguyu vermiyo ama en azından hiç yoktan iyidir diyoz elimle beraber dimi elim🖐🏼 keşke şimdi de yanımda uyukluyo olsa elini avcuma alsam boynunu öpsem biriciğimin, böyle bi şey imkansız ama şuan onun için en güzeli de rüyamda istediğimi yapabilmel ve bana hiçbişi diyememesi bari rüyamda sevdiyim beye istediğiö gibi davranabilim ^^ çok uykum geldi hadi bakim uyku lütfen rüyamda ozimle otelde olalım ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder