12 Aralık 2017 Salı

İçim şişiyor ya ona karşı yanlış bişi yapabiliceğimi düşünmesinden nefret ediyorum evet belki ben de buna izin verdim ama bu nefret etmeme engel olmuyor bu konudan. Daha önce dediği her şeye inandığı ilişkilerinden ve herkesin de kazık atmış olmasından nefret ediyorum. İlerde beni de yeni tanıştığı kişiye önceden herkesten kazık yedim kategorisine sokucağını bilmekten nefret ediyorum o kategoriye girdiğim için kendimden nefret ediyorum aptal, sosyal medyadan da sosyal medyada görebildiğim eskilerinden de, hepsinden nefret ediyorum böyle olunca hepsi kafamda dönüyor. Benim de daha öncek bilmem kaç flörtünden hiçbi farkım olmıcak o eski yalancı kazıkçılardan olucam çünkü malım asla güvenemicek bana o sene yaptığım tatilden de o gerizekalı sülük adamdan da nefret ediyorum yüzsüz orospu çocuğu sübyancı pezevrnk ben de gerizekalı, bir de git yalan söyle üstüne git numarasını at adamı başımdan al de neyin yalanını söylüyosun kızım sanki konuştuklarında belli olmıcak mı neyin salaklığı ya anlat geç işte neyden çekiniyoesun sen niye çekiniyorsun bırak adam çekinsin utansın of ya of😔😔 inşallah boğazında kalır lokmaları ya nefret ediyorum keşke zamanı geri alıp olduğu gibi anlatsam da o an kızsa sonra hep bana güvense ya allam kendimi yiyorum lütfen böyle olduğumda yardım et ya😔

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder