19 Aralık 2017 Salı

dilek kutusu gibi bişi

 Dua ettim gece çok üzülmiyim çok kıskanmiyim diye inşallah bana yardımcı olursun azcık allam sinirlerimi aldıramıyom ya sonuçta🐷 Sanırım kızları tanısam etsem böyle hissetmem, ama hiçkimseyi bilmediğim için + oziyle kendim bile genelde konuşamadığım için falan rahatsız oluyorumdur hani ben saatlerfe konuşamıyom oziyle oyun oynayamıyorum falan aslında onu kıskanıyorum daha çok galiba geçirdiği zamanı eğlenceyi falan yani yoksa ben böyle kıskanç falan değilim ki olmiyim nütfen...

Nütfen diyom bak... iletilir...
Bi de her şeyleri yolunda gitsin buğra abi de ozi de mutlu olsun bu da iletilir...
He ama ozimi çok seviyom o seni sevom diyince geçiyo hepsi, hiç böyle minnak şeyleri söyleyip huzur kaçırmaya gerek yok onu söyleyip çocuğu üzsem sonra gece ağlıcam falan o benle ilgili kötü düşüncek gerek yok, ozim zaten çok pufi benim, kimsenin olmadığı kadar dikkatli, azcık ayı ama düşünceli bi ayı onunla ilgili bi üzüntüm yok çok şanslıyım o da şanslı olsun ben de salak kıskançlık krizi yapmıcam kendi kendine geçircem ❤️❤️

Bitti ed

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder