5 Aralık 2017 Salı

Çok üzülüyorum onun kendini kötü hissetmesine, ama biliyorum ki boşuna üzülüyor onun için bi tehlike yok çok baktım çok okudum, kendini üzmesini istemiyorum bir an önce çıksa şu bedelli de yararlanabilse içi rahatlasa mutlu olsa keşke. O kalpciklerini pıtpıtlarını öpmek istiyorum, onun o iyi yüreğiyle hiçbi zaman kötülüklerle karşılaşmıcağını biliyorum. Pamuk gibi kalbi hem kendisini hem çevresini koruyacak yaptığı hatta yapmayı düşündüğü iyilikler onun için de güzel şeyler oluşturucak. Sevdiği değer verdiği güzel arkadaşlarıyla en güzel işleri yapıcak, hem eğlenecek hem kazanacaklar, herkes onları bilicek sohbetleriyle oyunlarıyla herkesin abisi, brosu, hayran oldukları kahkaha atan samimi insanları olucaklar. Biliyorum her şeyin en güzelini yapıcak sonunda çok beklemiş olsa da çok mutlu olucak, allahım sen çok bekletme en iyi yolları aç pufimin önüne, allahım lütfen en güzel şansları yolla ona, en iyi yolu seçmesine yardım et, istediği her şey gerçek olsun bunu rahatlıkla söylüyorum çünkü istediği hiçbir şeyin kötü olmadığını biliyorum tüm istedikleri gerçek olsun, mutsuz olmasın artık. Kimse olmasın allahım sen tüm iyi kalplilerin yardımcısı ol, herkesin hayatı istediği gibi olabilsin allahım. 

Benim çok lüks hayallerim yok mutlu olayım, ailem iyi olsun, pufim mutlu olsun ve bütün dünyada aç susuz hiçbi kimse hiçbi hayvancık bitkicik kalmasın, herkes ufak şeylerden de olsa mutlu olmanın yolunu bulsun inşallah allahım💕 


pıtpıtını sevdiğim bugün çok ağladım ama üzülmene kıyamam ben senin, bana üzgüncük attığında çöküyorum inşallah ben şimdi uyurken eğlenirsiniz hep beraber inşallah bunları konuşup üzülmezsiniz inşallah kafanı dağıtabilirsin ben seni çok seviyorum, hadi uykum gelsin ve rüyamda güzel şeyler görebileyim kendime en sevdiğim rüyayı hazirliyim içinde de ozi olsun 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder