31 Aralık 2017 Pazar

Yalan söylediğim için kendimi öldürmek istiyorum insanlar neler yazmış yalan hakkında ne kadar haklılar 😔 Ben hiçbi şey haketmiyorum çok kötü biriyim😔 Anca ben kendim bilirim ona bir daha yalan söylemiceğimi onu buna asla inandıramam, yalanı bi kere duyan kimse tekrarının olmıcağı sözüne inanmaz😔 Ekşide incide yalanla ilgili sevgilinin seni kandırmasıyla ilgili tüm entryleri okuyup hepsine ağladığımı sadece ben, ne kadar pişman olduğumu sadece ben bilebilirim😔 bunun için onu suçlayamam, kalkıp utanmadan neden bana güvenmiyorsun diyemem, ben güvenilmeyi haketmiyorum çünkü 😔 Ona yalan söylediğimde neler hissetti o koca kalbi nasıl kırdım onu şimdi allahım her günü kırılsam yeridr ben anca bunu hakettim çünkü, ağlayıp gözyaşlarımı silip tekrar ağlarım😔

Çok seviyorum onu ve kendimden nefret ediyorum, o kadsr tatlı birini nasıl üzdüm ben, gerçekten haketmiyorum onu 😔

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder