27 Aralık 2017 Çarşamba

bak gece gece neler gördüm:d
Kafa yapısına bak:d
neymiş aldatmalar açık iletişime kapalı olunduğu içinmiş de herkes ilişkide illa başkasından hoşlanırmış da birbirinden gizlermiş:d
İnsan aynı anda iki kişiye değer verebilirmiş aksi saçmaymış:d

Ulen beyin yoksunu arkadaşım sen değer verdiğinle sevgili olursan böyle olur tabi:d Ben hayatımda kaç karşı cinse aşırı değer verdim değer vermekle ne alakası var bunun, aşık olunca böyle bişi olamaz  hatta adam gibi seviyosan da olmaz bak bana :d başkasından hoşlanmayı bırak dünyanın en yakışıklı adamı gelse güzel adam allah sahibine bağışlar inşallah diyorum dönüp bi daha bakmam:d bi buçuk senedir her gece aynı tipsiz eşeğin fotoğrafıyla uyuyorum ve dünyanın en güzel şeyi o, kalpsizliğini genişliğini kendi içinde yaşa okay ama her sevgili illa başkasından hoşlanır başkasını arzular falan genellemesine girme, kendi adına gir sen de böyle olunca boynuzlanmaya mahkum olursun ama yapcak bişi yok:p

Ne kalbime ne gözüme ne ruhuma ne bedenime hiçbişi hiçkimse giremez, aklımda başka hiçbişi olmaz, sokakta bereli birini görürüm böyle uzun uzun bakarım ama o ara o baktığım çocuğu görmem orda oziyi hayal ederim o aklıma gelir öyle dalarım falan boş muhabbet yap ma yın::d ben çok seviyorum her yerde onu görüyorum onu görünce deliriyorum gördüğüm an ıslanıyorum eriyorum bitiyorum başkasını düşünmenin lafı bile midemi bulandırıyo mümkünse hiçbi şekilde hiçbi erkeği ne tvde ne orda ne burda üstsüz bile görmiyim hepsi iğrenç o salak bodyciler kendini göstermeye çalışan sixpackliler bırakın bu işleri hiçbiriniz bi benimki kadar güzel görünmüyosunhz cıbılken yerim ben onu❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder