11 Kasım 2017 Cumartesi

.............

Sosyal medyada ulaşabildiğim lanet biligilerden nefret ediyorum. Karşımdakinin geçmişte en son ne zaman bir şeyler yaşadığını görebiliyorken, bana 3 yıl önce kadardı demesine kalkıp 1 ay sonra bile sinir olabiliyorum ya...

Görüyorum işte ne yazık ki... Benimle tanışmadan 6-7 ay önce facebookta pompalayan kalp gifi paylaşıp, bende 2 gündür tam tersi yazmışsın ya neyin 3 yılı bu.. İnsanların, twitterda sana allah ayırmasın kardeşim yazdığı tarih belli, ilişkinin ne kadar sürdüğü belli... Ne 3 yılı bu, senin takvim neye göre işliyor ki..

Oturup düşünmenin bana zarar vereceği şeyleri, sadece eski gönderilere bakarken görmek nasıl rahatsız edici ... İşin en üzücü kısmı da benimle yapmadığı bi çok şeyi onlarla yaptığını, şuan tanıdığım bu tahammülü olmayan adamın tüm tahammülünü, tüm kalbini onlarda harcadığını onun kendi ağzından duymuş olmak....................

Hayatta en merak ettiğim şey insanın eski sevgilisini unutup unutamayacağı.. İnsan ilk aşık olduğu kişiyi unutabilir mi ki.. Arkadaşlarımın hepsi ara sıra da olsa akıllarına geldiğini söylediğinde o kadar üzülüyorum ki, kendimi düşünüyorum ben asla unutamam böyle sevdiğim, onunla uyuduğum bir şeyler yaşadığım ilklerimi yaşadığım insanı..... unutabilir mi insan tamamen, hiç sanmıyorum.. Daha önce sevgilim olmadığı için kendimle de kıyaslayamıyorum çok saçma bu ama her gün ben onsuz yapamam diye düşünürken aklıma bunlar da geliyo.. kendi kendime eziyet ediyorum..  Onunla yaşayamadığım şeyleri düşünürken, ''eskiden bu sokakta sarılmalar falan beni rahatsız etmezdi'' cümlesi aklıma geliyo, benim suçum ne ki diyorum, acaba onların elini tutuyor muydu, onlarla fotoğrafları var mıydı, onları özleyip görmeye gider miydi, acaba onlara kendilerini sevgilisi gibi hissettiriyor muydu........................................Ben çoğu zaman öyle hissetmiyorum kendimi, belki bu yüzden onları bu kadar düşünüyorum.. Bana aşık olmadığını biliyorum, onun canını eskiden bu kadar yakan, bu kadar bunlardan soğutan kişiyi nasıl sevdiğini merak ediyorum kendimi çok yıpratıyorum. Özel olmadığımı da biliyorum, asla unutamıcağı biri değilim, paylaştığımız pek bi anı da yok zaten, sevgilim diyemem maalesef kimse de inanmıyor zaten annem bile.. Keşke herkes hayatta sadece bir kiliyi sevse ve sadece bi kişiye ait olsa.

O kadar anlam veremiyorum ki şuna, keşke eski bi sevgilim olsaydı belki de bu kadar takılmazdım diyorum, çok mutsuz ediyorum kendimi, onunla yaşayamadığım şeylere üzülürken bir de 20 li yaşlarında bunları başkalarıyla yaşadığına üzülüyorumçç.. E ben ne olucam allauım ya bana yazık değil mi ya sürprizler şunlar bunlar beklemiyorum ki, sadece biraz özel bi şeyler, sevgili gibi hissettiğim tek anın seks yaptığım an olmasını istemiyorum, bunun için sürekli lafı oraya çekip sapık gibi görünmekten hoşlanmıyorum. yaptığım hatanın karşılığı bu muydu nefret ediyorum kendimden eğer onun yüzündense................................. ofofododf .. asla bi sevgilim olamıcakg kendimden nefret ediyoum





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder