30 Kasım 2017 Perşembe

Aşk💫💫

İçim sıcacık şuan. Kendimi nereye döksem bilmiyorum içimde lavlar akıyor sanki. Bir şekilde bunu dışa vurmam lazım. İsterdim ki o yanımda olsun onunla paylaşıyım birbirimizi ısıtalım, onunla beraber olmak kadar hiçbir şey mutlu edemez beni. Bu salt zevk değil, seks yapmak değil sanırım ya da onun getirdiği insanların kendi kendilerini tatmin ederken duydukları zevk de değil. Onu öperken hissettiğim şey sanki onunla bir olucakmışım gibi bir şey. Kokusundan bile nefret ettiğim tükürük onun olunca içesim geliyor. Kafası kafamın üzerinde burnum burnuna değerken gözleri öyle kapalı ya da açıkken ona o kadar yakın olmak o bıdıbıdı konuşan salak ağzına ağzımı koymak benim için en büyük zevk. Dilinin tadı en güzel yemekten en güzel tatlıdan daha güzel, o kadar sıcak oluyor ki dudakları öptükçe ısınıyor sanki kızarıyo şişiyo köftem benim o. Öpmeye başladığı an zaten hiç bitmesin istiyorum ama bi yandan da daha yakın olucağım yerlere gelmek istiyorum hem hiç bitmesin hem de biterken onun o yüz ifadesi mutluluğunun verdiği hazzı yaşamak istiyorum🐷 En sevdiğim şey de sanırım elleri, bilmiyorum gerçi her yerini ayrı seviyorum ama elini belime popoma sırtıma koyup kendine çekince hemen içime sokmak istiyorum onu, hep içime sokmak istiyorum ya, yetmiyo sanki böyle tenine değmek hiçbi şekilde doyamıyorum salak pufime❤️ Canım acıyor büyük ihtimalle o gittikten sonra farkediyorum, ama onunlayken hiç acıdığını hissetmiyorum ki içimden bi şelale akıyo gibi oluyor midem yanıyo ama güzel bi his böyle kalbim boğazımda atıyor ve onun kalbini de duyuyorum sanki hızlanıyolar napsınlar 🐷 ısırıyo öpüyo bazen morartıyo göğsümün ucu yara oluyo sonra belki ama çok garip o an hiç acımıyo hatta çok hoşuma gidiyo istediği her yerimi öpsün ısırsın istiyorum istediği için yaptığı bişi canımı acıtmaz ki içim ısınıyo sadece❤️❤️❤️❤️❤️ Onun kadifesinin dokusunu o kadar seviyorum ki rengini öyle seviyorum ki, onu öperken de pufimin hissettiklerini hissediyorum sanki yiyip bitirmek istiyorum çok garip bi arzulama oluyo içimde her şey çok hızlı olsun ama hiç de bitmesin yavaş davranıcak sabrım yok ama hemen bi daha olsun istiyorum❤️ bitanem o benim onun her yerini çok seviyorum her yerini öpmeyi her yerimi öpmesini çok seviyorum❤️ Onunla hep birleşiyim böyle içime sokayım hep onunla oliyim istiyorum❤️ Sesini nefesini tenini kokusunu sıcaklığını her şeyden çok seviyorum❤️ Boynunu öpmeye bayılıyorum o kadar çok ozan kokuyo ki boynu❤️ Ama seçemiyorum da kolları butları avucunun içi, yanakları ağzı💕💕 çok aşığım çok seviyorum öpülebilcek her yerini öpmek istiyorum sarılırken daha çok sıkabilmek istiyorum onu yıkayıp göğsümde uyutmak istiyom hiçbi derdi olmasın istiyorum horlasın horul horul uyusun ben de o pufidik elini tutayım parmaklarıyla oyniyim sonra uyanınca tekrar sevişelim istiyom ❤️❤️❤️ sapık gibi oluyom evet ama napim bir daha asla biri için böyle şeyler hissetmicem hele böyle bi konuda asla böyle istekli istekli olamam çünkü bi daha birine böyle aşık olamam❤️ İnşallah allam hiçbişi olmasın o da benden sıkılmasın ben her gün onu istiyim hep onun oliyim ondan başkasını öpmiyim biriciğim ❤️


Daha önce hiç böyle hissetmemiştim, aşık olmayı geçtim hoşlandığım hatta sadece dış görünüşünü bildiğim için uzaktan beğendiğim kimse için de bunları hiç düşünmemiştim. Biriyle dilini falan verip öpüşmek mide bulandırıcı gelirdi bana hep. Birinin önünde soyunucağım aklıma gelmezdi. Biriyle duşa girmek evlensem bile yapmam yok daha neler ve ayrıca ne evlenmesi ya ıyy geceleri aynı yatakta mı yatıcam orasını burasını mı görücem çamaşırlarını mı yıkıcam yemek mi yapıcam derdim. Ama şimdi hepsini her şeyden çok istiyorum, ozimin her yerini görmek her yerini sevmek istiyorum ne garip🐷 Diğer herkes tüm erkekler iğrenç kolları elleri bile iğrenç geliyo okulda insanlar çok garip geliyo kimse benim pufime benzemiyo ❤️ onu mutlu edince ben de mutlu oluyorum inşallah çok mutsuz etmiyorumdur pufimi inşallah çok darlamıyorumdur engel olcam daha çok benle mutsuz olmasını istemiyorum 🐼 yerim onu delim benim neyse azcık fotoğraflarına bakip öpiyim çok sevgi taştım şuan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder