22 Eylül 2017 Cuma

Yapma kızım

Kimseyi dış görünüşü yüzünden yargılamam veya kimsenin dış görünüşüne kötü bir yorum yapmam. Yalnız bu seneki Miss Turkey adayları kadar hem kendini beğenmiş, hem de hani kötü bir şey demek istemiyorum ama, eğer bu kadar egoist olabiliyorsanız sanırım ufak tefek bir şey dememde bir problem olmaz zira yersiz egoistlikten tiksinirim maalesef kızlar :d Hani artık belli ki ülkemizin güzel kızları bu yarışmaya başvurmaktan vazgeçmiş, başvuranlar arasından da öyle böyle sıyrılmışsınız, ama ne yalan söyleyeyim bir çok arkadaşım var sizden daha güzel. Yüzünüze asla bir şey demem zaten bu bir yüz yarışması değil ama en azından böyle bir yarışmaya katılıyorsanız, sıkı bir çalışma ayarlayın 1 sene önceden de genel manken standartlarına yaklaşmış olun yav, boş boş egoist tweetler kasıcağınıza, azcık popo, bacak falan çalışın.

Yazık ki ülkemizi bir zamanlar hem güzellikten bakamadığımız hem de bir o kadar alçak gönüllü Azra Akın temsil ederken, şimdi afedersiniz kendini bir bokum sanan ve dünya çapında ne yazık ki dereceye giremeyecek sizler ediyorsunuz. En azından biraz alçak gönüllü olsaydınız da ben de böyle sinirlenmeseydim :d Ama cidden kendini beğenmekten başka bir bok yapamayan kızlara ağır ayar oluyorum kusura bakmayın :d

Hadi kendini bu kadar sevmen güzel de, bari diğer insanlardan üstün görmeye kalkma, o zaman seni ezmekte bir sakınca görmüyorum hatta zevk alıyorum ben de:d

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder