19 Eylül 2017 Salı

Fazla Sevmeli


Hiç inanmazdım ki birine bu denli tutulayım, ne derse desin ağzının içine bakayım. Güzel hissettiriyor ne olursa olsun. Onun ne düşündüğü umrumda değil diyorum bazen, çoğu zaman da düşüncelerine kırılıyorum saatlerce. Beni en mutlu eden kişi de o, en çok üzen de. Ama biliyorum ki üzülmezsem, istediği gibi olmazsam onsuz kalıp daha çok üzülücem. Bunu kabul eden genelde benim ama kendimi acınası görmüyorum, banane kimene ben böyle iyi oluyorum o yanımda olsun şimdilik bu yeter bana. Ağzı laf yapan, kimseyi böyle sevemeden sallayanlar, eşitlikten bahsedenler umrumda değil hatta onlara orta parmak. Kendilerine daha çok önem verenler anlayamazlar, ben kendimi değersiz görüyorum demek değil bu yav benim değerim de o demek bu kadar basit. Ben onu tahmin ettiğimden, hayal edebileceğinizden çok daha fazla sevdim, seviyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder